پیامبر اکرم (ص) فرمودند: آدمی تعجّب می کند از وفور ایمان مردم آخرالزّمان که پیامبری را ندیدند و امام آسمانی را زیارت نکردند و تنها ایمان به سطوری می آورند که بر روی کتابهای باقیمانده از وحی و کلمات معصومین نقش بسته است واقعه

واقعه

هنگامی که فتنه ها مانند پاره ای از شب ظلمانی شما را فراگرفت بر شما باد به همراهی با قرآن

اعجاز بيانى بيش‏تر به جنبه‏ هاى لفظى و عبارات به كار رفته و ظرافت‏ها ونكته ‏هاى بلاغى نظر دارد،گر چه در اين نكته‏ ها و ظرافت‏ها در معنا و محتوا نقش ‏اصلى را ايفا مى‏كند.


ادامه مطلب
نویسنده: زهرا الف ׀ تاریخ: دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:اعجاز,قرآن, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

پیامبر (صلی الله علیه وآله) فرمودند: با فضیلت ترین آیه ای كه بر من نازل شد آیة الكرسی است و آیة الكرسی و سوره توحید عظیم تر از همه چیزهایی است كه دون و پست تر از خداست.

 

امام محمد باقر از امیر المومنین(علیه السلام) روایت فرموده: هنگامی كه آیت الكرسی نازل شد رسول خدا (صلی الله علیه وآله) فرمود آیه الكرسی آیه ای است كه از گنج عرش نازل شده و زمانی كه این آیه نازل گشت هر بتی كه در جهان بود با صورت به زمین خورد.

 


ادامه مطلب
نویسنده: زهرا الف ׀ تاریخ: چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

حدود 1400 سال پیش، کتابی نوشته شد که ادعا می‌شد 100% از جانب پروردگار بر مردی که نمی‌توانست بخواند و بنویسد وحی شده است. آن مرد به اصحابش گفت تا هرگاه وی وحی را دریافت می‌کنند آن‌ها بنویسند در طی 23 سال قبل از وفاتشان.

آن کتاب قرآن نام دارد. آن شامل 114 سوره می‌باشد و هر سوره شامل تعدادی آیه در حدرود 3 تا 286 آیه می‌باشد.

تعدادی آیات در این کتاب وجود دارد که در طی قرن‌ها ذهن مردم را به خود مشغول کرده و هیچ کسی تا این اواخر نمی‌دانست که این آیات چه مفهومی دارند.

 


ادامه مطلب
نویسنده: زهرا الف ׀ تاریخ: چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:19,اعجاز,قرآن, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

آنچه خواهيد خواند روشي است براي يافتن فاصله ي زمين تا ماه. در حيطه ي اين نوع تحقيقات كه به اعجاز قرآن بر مي گردد مسئله ي سرعت نور است كه به تازگي انتشار يافته و بسيار شگرف مي باشد و ان شا الله به زودي ترجمه شده و در اختيار فارسي زبانان قرار خواهد گرفت.بيشترين و كمترين فاصله ي خورشيد از زمين در قرآن نيز كاري ديگر است كه توسط علي آدامز كه برگرفته از تحقيقات مصطفي پهلوان مي باشد صورت گرفته و آن را نيز به زودي برايتان خواهيم گذاشت.


ادامه مطلب
نویسنده: زهرا الف ׀ تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:قرآن,ماه,خورشید,اعجاز, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , theevent.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com